Tuesday, January 4, 2011

KeRaNa KaU

waktu pon trus sje berputar
tnpe sedikit pon menghiraukn aku
aku d cni menngis menyalhkn driku
sdg kau bhgie dgn mereka
ape slh aku?
ape slh aku?
kalo betul kau sygkn aku
ckp ape slh aku
jgn bia aku tros je berteka teki
jgn bia aku tros menylhkn dri


aku cbe lpekn kngn ngan kau
tp aku x mmpu tau x?
kau pnh jnji ngan aku kan?
yg kte nie kawan smpai ble2?
tp nape kau x bgtau aku?
sbb pe kau tgglkn aku...
xkn ssh sgt kau nk bgtau aku?
aku xkn mrh kau
aku xkn bnci kau
mlah aku akn bg kau pergi


dh lah...
aku mlas dh nak igt kau
kalo aku igt kau
nnt aku nangis
and aku akn tros slhkn dri aku lg
just aku arap
kte akn jd mcm dlu blik
and aku mnx maaf kalo aku ada wat slh kat kau

No comments:

Post a Comment

Annyeong!!
Dah bace entry kat atas kan? Apa kata bagi komen? Thank You!!