Monday, January 30, 2012

3 Bulan= 300 Tahun

3 bln...
ase mcm 300 tahun...
bley x mse cpt berlalu??
dh x than asenye ada kat sni...
ase mcm duk kat dlm 1 dnie yg hnya d klilingi tembok
d kiri, kanan, depn dn blkg...
3 bln...
ase mcm 300 tahun...
sumpah dh x lrat nk ada kat sni...
nk jauh dr die dan semua org...
sbb kehdrn die buat yan ase mcm org bodoh yg x tau apa-apa...
3 bln...
ase mcm 300 tahun...
bkn sng nk tersenyum dpn semua org sdgkn ati nie terluka sgt...
bkn sng nk berpura-pura suka sdgkn dlm ati nie benci...
3 bln...
ase mcm 300 tahun...
dh x lrat nk berlagak mcm bdk baik...
sdgkn dlm ati nie meronta-ronta dn memberontak...
apatah lagi mengutuk dn marah...
semuanya mmpu menmbh dosa yan yg dh bertimbun nie...

tlglh Ya Allah...
cptknlh mse berlalu...
aku dah x mmpu nk menanggung ujian Mu yg amat berat
bagi aku...
andai dlu aku mmpu berthan dan bersbr...
nmun skrg nie, aku dah x mmpu...
aku dh x kuat utk menanggung segalanya...
aku berhrp sgt...

No comments:

Post a Comment

Annyeong!!
Dah bace entry kat atas kan? Apa kata bagi komen? Thank You!!