Monday, May 21, 2012

KAU YG AKU SGT SGT BENCI

pnh tak ada someone yg ske buat korg nmpk mcm org yg sgt sgt bodoh?? hahah... yan ada... msuk kali nie dh 2 kali die buat yan nmpk mcm org bodoh... haish... yan bnci btol lh ngn org yg mcm nie... sgt sgt menyakitkn hati and sgt sgt annoying... ntah mcm mne yan boleh kwn ngn die dlu pon yan tak tau... mgkn sbb dh 'terpkse' kot?? hahah... mungkin... ble yan fikir blik, bnyk bnda yg die dh buat sampai yan sakit hati... haish... ikut hati yan nak je yan g serang die... tp buat pe kn?? mungkin nnt yan ag sakit hati... mulai hari nie yan x nk dh kawan ngn die... eh eh... bkn2... mmg sjak dr ari yg yan tau die dah tikam yan belakang die bkn ag kawan yan... dan smpai ble2 pon yan takkan pnh kwn ngn die blik... nmpknye yan x perlu nk menyesal ngn tndakan yan... biarlh apa org nk ckp... yan x kesah... sbb mulut org mmg akn sentiasa berckp tak kiralh bnda yg baik atau buruk...


kpd org yg mungkin terase ngn post nie... ada something yg aku nk kau tahu... sjak dr ari first aku knl ngn kau niat aku ikhlas trime kau as kawan aku... tp aku tak sngke yg kau snggp buat prkre mcm tu kat aku... mmg aku tak sangke sgt... aku tak kire lh kau ada sbb kau tersendri tuk tikam aku belakang sbb sekali kau dh pon buat bnda tu, smpai ble2 aku takkan mampu trime kau sbg kawan aku... wlaupun kau ada bnyk kekurgn n bnyk kelemahan, aku trime kau seadanya kau... aku tak pernah merungut atau marah... sbb aku tau aku pon ada kekurgn aku sndri... kau bukan tak kenal aku mcm mne... sbb kau dh satu setengah tahun duduk sebilik ngn aku... tp kau buat aku mcm kau lgsg tak knl aku... biar aku ckp kat kau yg kau nie sbnrnye tak ada pendirian... kau hanye tahu ikut ckp org je... ubahlah sikap kau tue... sbb 'die' hnye gunakan kau je... sbb org yg tak ada pendirian nie takkn ke mne2... tue je lh aku nk ckp kat kau... dan aku takkan menyesal kalo kau pon dh tak nak tahu psl aku lps nie... aku pon tak nak tahu psl kau... ok lh... aku rase tue je yg aku nak kau tahu...